Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Kereső
Kifejezés: 

Keresés

Termékek
    Partnereink

    Gépi hímzéssel készült ékszerek,egyebek:

    www.hímzésvilág.hu

    **************************************

    www.boldoganya.hu

    A magnézium jobban kezeli a depressziót, mint az antidepresszánsok

    A Vermont Egyetemi Larner College-ban végzett és a PLoS ONE-ben közzétett áttörés a táplálkozási vizsgálatban azt találta, hogy mindössze 248 mg magnézium naponta a depressziós tünetek megdöbbentő visszafordításához vezetett az alanyok között. Tehát mondhatjuk, hogy egész jól kezeli a depressziót.

    “Az új klinikai kutatási eredmények azt mutatják, hogy a magnézium hatékonyan kezeli a tüneteket, biztonságosabb és barátságosabb a pénztárcánk számára is, mint a vényköteles gyógyszerek” – vizhangozta a Science Daily, amelyet több mint egy évtizede a Natural News már leközölt. Ma már a szakértők többsége is megerősíti, hogy a magnézium biztonságosan, megfizethetően és hatékonyan kezeli a depressziót.

    Ami igazán megdöbbentő, hogy míg a veszélyes gyógyszerek csődbe viszik nemzetünket, és az egészségügyi ellátórendszerünk összeomlik az ellenőrzésen kívüli költségek súlya alatt, a magnézium kezelheti és megakadályozhatja a depressziót néhány forintos napi költséggel. Mindössze egy negyed gramm magnézium szükséges, és ez csupán 40-50 forintot jelent naponta.

    A magnézium előnyei számos más módon segíti a testet abban, hogy megakadályozza az ásványi anyagok hiányát és megelőzze a krónikus betegség kialakulását a szervezetben, és igen jótékony hatása van a szív- és érrendszer és az agy egészségi állapotára, a vesék működésére és még sok másra.

    Több millió depressziós ember…

    Bolygónkon több mint 350 millió ember szenved depresszióban, és mély hatása van a szeretteikre is. Az egyik legkedveltebb kezelés, az SSRIantidepresszáns, kockázatos, drága, és nem igazán hatékony. Ez arra késztetett néhány kutatót, hogy alternatívákat keressen, és úgy tűnik, hogy jó megoldást találtak magnézium formájában.

    Ez az ásványi anyag létfontosságú a testünk számos funkciójának, beleértve a vérnyomást, a szívritmust és a csontszilárdságot. Segít a gyulladás elleni küzdelemben is.

    Ígéretes eredmény

    A Vermont-i Larner Orvostudományi Egyetem kutatói ígéretes eredményt értek el a depresszióban szenvedő betegeknél a magnézium-tabletták felhasználásával végzett klinikai vizsgálatok során.

    126 járóbeteg-ellátással foglalkozó klinikán végzett vizsgálatokban 12 héten át tanulmányozták az enyhe-közepes depresszióban szenvedő betegeket. Néhány résztvevőnek 248 mg magnéziumot adtak naponta 6 hétig, majd hat hétig nem kaptak, míg a kontroll csoportban nem kaptak hat hétig semmit, majd hat hétig magnéziumot kaptak. Minden résztvevő kéthetente kapott kiértékelést a depressziós tüneteikre.

    Azoknál, akik az elemi magnéziumot szedték, klinikailag szignifikáns javulást figyeltek meg a szorongásos tünetek és a depresszió mértékében. A 9. betegvizsgálati kérdőívnél, amely kilenc kérdést tartalmaz a depresszió diagnosztizálására és osztályozására, a résztvevők átlagosan hat százalékkal alacsonyabb értéket értek el azon időtartam alatt, amíg a magnéziumot szedték.

    És ami a legjobb, ezeket a javulások mindössze két heti magnézium szedés után tapasztalták. Emellett minden korosztály és különböző depresszióban szenvedő betegek jól tolerálták a táplálékkiegészítőket, és hasonló hatékonysági szinteket észleltek.

    A magnézium és a depresszió közötti kapcsolatot már régen megállapították

    Úgy tűnik, hogy egy horvát pszichiátriai kórházban végzett másik tanulmány ezt alátámasztja, amely felfedezte, hogy az sok öngyilkosságot megkísérlő betegnek veszélyesen alacsony magnéziumszintje volt. Valójában a depresszió lehet a magnéziumhiány jele, ugyanúgy, ahogy a fülcsengés, az izomgörcs, a vesekő vagy az abnormális szívműködés.

    A résztvevők több mint 60 százaléka azt mondta, hogy a jövőben tervezi a magnézium felhasználását a depresszió kezelésére. A Life Extension jelentése szerint az Egyesült Államokban élő emberek 68 százaléka nem fogyasztja ezt az életfontosságú ásványi anyagot az ajánlott napi mennyiségben, míg 19 százalékuk még csak nem is tudja elérni a szükséges mennyiség felét.

    Jó magnéziumforrás például a tökmag,  a brazildió, a mandula, a spenót, a kesudió, vagy a tonhal, illetve megtalálható a spirulina, vagy a chlorella algában. Sajnos ezekből nem mindenki fogyaszt eleget, és főleg nem napi szinten.

    Amennyiben ezeket nem fogyasztja napi szinten, szerezze be egy jó minőségű étrend-kiegészítő formájában.

    Nézzen körül kínálatunkban: MAGNÉZIUM

    Források:
    Hírlevél feliratkozás
    Vezetéknév: 
    Keresztnév: 
    E-mail: 

    Feliratkozás

    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!
    Facebook

    Hírek

    Válaszd a Vitaking termékeket és nyerj!

    2019.07.09-től módosultak az MPL szállítási díjai

    Pajzsmirigy alulműködés.... gyógyszermentes megoldások

    A spirulina alga tápanyag összetétele

    A magnézium jobban kezeli a depressziót, mint az antidepresszánsok

    Az L-karnitin nem csak a zsírégetést segíti...

    Vashiányos vérszegénység

    Túl gyakran érzi magát fáradtnak? 10 lehetséges ok

    Mit tegyünk karácsonykor, hogy elkerüljük a plusz kilókat?

    9 adventi egészség tipp, hogy kellemetlenségek nélkül teljenek az ünnepek

    Köhögés elleni tippek az egész családnak

    Magas koleszterin

    Adrenalin kimerültség

    B12 vitamin a legkisebb csoda

    A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

    Vérszegénység – Spirulina

    9 otthoni gyógymód a húgyúti fertőzés kezelésére

    A megfázás és a nátha kezelése

    Mennyi C-vitamint együnk?

    8 élelmiszer, ami segít az allergia elleni harcban

    Az omega-3 zsírsavak fontossága a fejlődő szervezet számára

    Okosító ételek gyerekeknek :)

    Edzésre jár? Kerékpározik vagy kocog rendszeresen?

    A nőknél a húgyúti fertőzések veszélye tízszer akkora, mint a férfiaknál. Mit lehet tenni megelőzésként?

    Hogyan lassítható az öregedés?

    3 gyógynövény a prosztata egészségéért

    Citrom illóolaj -természetes megoldás szemölcs ellen

    Kell-e nyáron vitamint enni?

    A legjobb antidepresszáns

    A magnéziumhiány idegrendszeri és érrendszeri megbetegedést okozhat

    Hogyan igyunk vizet?

    Mire figyelj ha progeszteron krémet veszel?!

    Módosult a csomagküldés díja!

    Moringa oleifera -csodafa

    Gotu kola,más néven Ázsiai gázló

    Milyen betegségek esetén érdemes echinaceát fogyasztani?

    A D-vitamin jelentősége sokkal nagyobb, mint eddig gondoltuk!!!

    Az influenza megelőzése D-vitaminnal

    Új én?Új élet?Lúgosíts!

    Ajándék ötletek

    Az arcápolástól a sóbarlangokig: mi mindenre jó a só?

    A C-vitamin csökkenti a vesekő kialakulásának kockázatát!

    A zöld kávéról

    Több,mint napvédelem!

    Mellnagyobbítás természetesen?

    Ne fogyókúrázzon D-vitamin nélkül

    Khadi - egyedülálló növényi hajápolás az ayurvéda természetes erejével.

    Gyógynövény lexikon

    Az omega zsírsavak vitathatatlanul bizonyított szerepei

    Természetes immunerősítők az influenzaszezonra

    Alkossunk Méhviaszból gyertyákat

    Chia mag=A világ legjobb superfoodja

    Üzemanyag az immunrendszernek:Gránátalma

    Csakra pontok

    Astragalus-kínai csüdfű

    A természetes epesavakról (Gallmet-N és Gallmet-M)

    Kollagén a ragasztó

    A cellulitisz természetes kezelése

    Rémes Krémek

    Kurkuma

    Lizin:a megfázás megelőzése és kezelése

    A jódról

    A grapefruit leve 50%-kal megnöveli a Q10 felszívódását

    A tőzegáfonya

    Tudományos tanulmány, mely a fekete áfonya mikrocirkulációra való hatását írja le

    A Szív egészsége

    40%-kal kevesebb kalória! Receptötletek Xilovittal

    Vitaminok és szerepük I.rész

    Dr.Organic-természet ihlette díjnyertes testápolás

    Európai gyógynövények II.(Fokhagyma,Orbáncfű,Búzafűlé,Oliva levél kivonat)

    Európai gyógynövények I. (Hársfa,Citromfű,Csipkebogyó,Brokkoli,Máriatövis)

    Rákgyógyítás Lignannal

    Mit vesz gyerekének?

    Dr.Chen hasznos tanácsai a méregtelenítéshez

    Brokkoli az immunerősítő

    A Gymnema növény és a vércukorszint

    Atomrobbanás

    ÚJ! Új napi ajánlás D-vitamin fogyasztására

    Milyen jótékony hatásai lehetnek a Medinatural fülgyertyának?

    A fülgyertya használata

    Hogyan hat a fülgyertya?

    Méhviasz receptek

    Aktív árpa formula

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.