Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Kereső
Kifejezés: 

Keresés

Termékek
    Partnereink

    Gépi hímzéssel készült ékszerek,egyebek:

    www.hímzésvilág.hu

    **********************************

     

    Eredeti Víz-
    Revitalizálók,

    Energia Átalakítók

    www.porthologos.hu

    Az omega-3 zsírsavak fontossága a fejlődő szervezet számára

    Ha szeretnél gyermeked számára stabil alapot adni szellemi fejlődéséhez,

    gondoskodj róla, hogy bőséges mennyiségű omega-3 zsírsavakat fogyasszon,

    ugyanis az omega-3 DHA elengedhetetlen ahhoz, hogy a fejődésben lévő szervezet

    a lehető legmagasabb szellemi teljesítményt nyújtsa – állítja számos tanulmány,

    melyek csecsemőkortól iskoláskorú gyermekek agyi funkcióit vizsgálták.

    A kutatók azt állítják, a megnövelt DHA bevitel a legegyszerűbb módja, hogy

    az omega-3 zsírsavakat valóságos csodaszerként szokták emlegetni sokrétű egészségmegőrző hatásuk miatt,

    ezért is ajánlott csecsemőkortól egészen idős korig fogyasztani.

    A sokoldalúságnak az oka egyszerű: ezek a többszörösen telített zsírsavak

    sejtszinten képesek kifejteni hatásukat, azaz szervezetünk minden egyes

    sejtjének működését jótékonyan befolyásolják.

    A két legfontosabb és legismertebb omega-3 zsírsav az EPA és a DHA,

    amelyek nagy mennyiségben elsősorban a mélytengeri halakban (makréla, hering, szardínia…),

    kisebb mennyiségben pedig számos egyéb tengeri élőlényben fordulnak elő.

    Az omega-3 ideális forrása a vadhalászatbólszármazóhidegvízi, mélytengeri hal,

    amely 38%-ban tartalmaz EPA és DHA zsírsavakat.

    Ez a maximális érték, ami természetes halolaj esetén elérhető!

    Ezek az esszenciális zsírsavak nélkülözhetetlenek szervezetünk egészséges működéséhez,

    a vitaminokhoz hasonlóan szervezetünk nem képes előállítani őket,

    ezért csak táplálkozással tudjuk biztosítani a szükséges mennyiséget.

    Mivel Magyarországon az átlag éves halfogyasztás a 4 kilót sem éri el

    és jellemzően ennek nagy részét sem mélytengeri halak teszik ki –

    nem áll szervezetünk rendelkezésére elegendő EPA-DHA ahhoz,

    hogy folyamatosan és stabilan kifejthessék jótékony hatásaikat.

    Általánosságban véve növényiomega-3-ból elegendőt fogyasztunk,

    viszont a közhiedelemmel ellentétben ezek nem azonosak a halakban

    található omega-3 EPA és DHA zsírsavakkal és nem is helyettesíthetik őket!

    Mi az EPA és a DHA?

    A zsírsavak testünk legfontosabb építőelemei között foglalnak helyet.

    Ezek közül nem mindegy azonban, hogy milyen típusú zsírokat juttatunk be szervezetünkbe.

    A zsírok között megkülönböztetjük a és a rosszzsírokat, amik aránya befolyásolja egészségi

    állapotunkat és szervezetünk betegségekkel szembeni ellenálló képességét.

    Az omega-3 zsírsavak „jó zsírok”, testünk alapvető alkotóelemei és fontos hormonok forrásai.

    Kíváncsi vagy rá, milyen zsírokat érdemes fogyasztani, és melyeket jobb kerülni?

    KÖVETKEZŐ HÍRLEVELÜNKBŐL MEGTUDHATOD :)

    Az EPA és a DHAtöbbszörösen telítetlen zsírsavak jótékony hatást fejtenek ki a szív-érrendszerre,

    az agyműködésre, az idegrendszerre, a bőrre és még sorolhatnánk.

    A DHA legnagyobb mennyiségben az agysejtekben és a retinában fordul elő természetes formában,

    és minél több van belőle, annál jobban feljődnek, annál hatékonyabban működnek ezek a szerveink.

    Hogy szervezetünk sose szenvedjen hiányt belőlük, megfelelő táplálkozással pótolhatjuk őket!

    Agyunk 60%-ban zsírból áll, aminek körülbelül egyharmada DHA, illetve a retinánk körülbelül 50%-át is ez a zsírsav teszi ki. A DHA szint növelése hozzájárul a normális agyműködés és a szem egészségének fenntartásához.

    A halolaj hatása a fejlődő szervezetre

    Az agy és az idegrendszer a születés előtti harmadik trimesztertől 14 éves korunkig fejlődik legintenzívebben,

    ebben a közel másfél évtizedes periódusban tehetünk a legtöbbet az egészséges szellemi fejlődésért.

    Az agy és az idegsejtek fejlődéséhez és hatékony működéséhez elengedhetetlen az EPA és DHA zsírsavak bevitele.


    A tengeri halakban megtalálható omega-3 EPA és DHA zsírsavak

    • - előnyösen befolyásolják a szem látóhártya, az agy- és idegsejtek működését, azaz javítják a memóriát, a koncentrációt és a problémamegoldókészséget, könnyítik a tanulást, olvasást, valamint az idegrendszer egészséges működésének köszönhetően nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb viselkedést eredményeznek,
    • - támogatják szervezetünk természetes védelmi rendszerét, így EPA-DHA-ban gazdag étrend mellett a szervezet ellenállóbbá válik olyan fertőző betegségekkel szemben, mint a nátha vagy az influenza – ennek eredménye a kevesebb iskolai/óvodai hiányzás,
    • - csökkentik a káros hatású thromboxán és a leukotrién szintet, és növelik a jó hatású prosztaciklin szintet, ezáltal segítik a gyulladásos típusú betegségek gyógyulását,
    • - segítenek a bőrbetegségek (pl.ekcéma, pszoriázis, hajhullás stb.) enyhébb formáinak megelőzésében és kiegészítő kezelésénél is,
    • - előnyösen befolyásolják az olyan gyulladásos és immunalapúbetegségek gyógyulását, mint például az asztma vagy az allergia,
    • - segítenek megelőzni a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulását.

    A fenti hatások miatt javasolt minél előbb, akár már a születés előtti várandós időszakban biztosítani gyermekünk számára a megfelelő mennyiségű esszenciális zsírsavat, az omega-3 hiány ugyanis számos betegség kiváltó oka lehet gyermekeknél. Erre vezethető vissza például a diszlexia, a hiperaktivitás és bizonyos mozgáskoordinációszavarok is.

    Az Eskimo Kids halolaj már 1 éves kortól adható, tartalmazza a halakban található összes sejtvédő antioxidánst, természetes E-vitamin keverék hozzáadásával készült, és a lehető legmagasabb EPA-DHA tartalommal rendelkezik, amit természetes halolaj tartalmazhat.

    Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) szerint az ajánlott EPA+DHA bevitel 2-18 éves korig legalább 250 milligramm/nap. Az Eskimo Kids napi adagja 460 mg EPA-t és 280 mg DHA-t tartalmaz.

    Tudd meg következő hírlevelünkből,

    miért fontos az omega-3 pótlás

    bölcsödés korban,
    óvodás korban, 

    kisiskolás korban és

    12 éves kor felett,

    és ismerd meg gyermeked szervezetének omega-3 szükségletét az egyes
    fejlődési szakaszokban!

    szerző:Marosi Kata

    BÖLCSI- OVI- ÉS ISKOLAKEZDŐ CSOMAGJAINK: KATT.IDE

    Hírlevél feliratkozás
    Vezetéknév: 
    Keresztnév: 
    E-mail: 

    Feliratkozás

    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!
    Facebook

    Hírek

    B12 vitamin a legkisebb csoda

    A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

    Vérszegénység – Spirulina

    9 otthoni gyógymód a húgyúti fertőzés kezelésére

    A megfázás és a nátha kezelése

    Mennyi C-vitamint együnk?

    8 élelmiszer, ami segít az allergia elleni harcban

    Az omega-3 zsírsavak fontossága a fejlődő szervezet számára

    Okosító ételek gyerekeknek :)

    Edzésre jár? Kerékpározik vagy kocog rendszeresen?

    A nőknél a húgyúti fertőzések veszélye tízszer akkora, mint a férfiaknál. Mit lehet tenni megelőzésként?

    Hogyan lassítható az öregedés?

    3 gyógynövény a prosztata egészségéért

    Citrom illóolaj -természetes megoldás szemölcs ellen

    Kell-e nyáron vitamint enni?

    A legjobb antidepresszáns

    A magnéziumhiány idegrendszeri és érrendszeri megbetegedést okozhat

    Hogyan igyunk vizet?

    Mire figyelj ha progeszteron krémet veszel?!

    Módosult a csomagküldés díja!

    Moringa oleifera -csodafa

    Gotu kola,más néven Ázsiai gázló

    Milyen betegségek esetén érdemes echinaceát fogyasztani?

    A D-vitamin jelentősége sokkal nagyobb, mint eddig gondoltuk!!!

    Az influenza megelőzése D-vitaminnal

    Új én?Új élet?Lúgosíts!

    Ajándék ötletek

    Az arcápolástól a sóbarlangokig: mi mindenre jó a só?

    A C-vitamin csökkenti a vesekő kialakulásának kockázatát!

    A zöld kávéról

    Több,mint napvédelem!

    Mellnagyobbítás természetesen?

    Ne fogyókúrázzon D-vitamin nélkül

    Khadi - egyedülálló növényi hajápolás az ayurvéda természetes erejével.

    Gyógynövény lexikon

    Az omega zsírsavak vitathatatlanul bizonyított szerepei

    Természetes immunerősítők az influenzaszezonra

    Alkossunk Méhviaszból gyertyákat

    Chia mag=A világ legjobb superfoodja

    Üzemanyag az immunrendszernek:Gránátalma

    Csakra pontok

    Astragalus-kínai csüdfű

    A természetes epesavakról (Gallmet-N és Gallmet-M)

    Kollagén a ragasztó

    A cellulitisz természetes kezelése

    Rémes Krémek

    Kurkuma

    Lizin:a megfázás megelőzése és kezelése

    A jódról

    A grapefruit leve 50%-kal megnöveli a Q10 felszívódását

    A tőzegáfonya

    Tudományos tanulmány, mely a fekete áfonya mikrocirkulációra való hatását írja le

    A Szív egészsége

    40%-kal kevesebb kalória! Receptötletek Xilovittal

    FOODDETECTIVE

    Vitaminok és szerepük I.rész

    Dr.Organic-természet ihlette díjnyertes testápolás

    Európai gyógynövények II.(Fokhagyma,Orbáncfű,Búzafűlé,Oliva levél kivonat)

    Európai gyógynövények I. (Hársfa,Citromfű,Csipkebogyó,Brokkoli,Máriatövis)

    Rákgyógyítás Lignannal

    Mit vesz gyerekének?

    Dr.Chen hasznos tanácsai a méregtelenítéshez

    Brokkoli az immunerősítő

    A Gymnema növény és a vércukorszint

    Atomrobbanás

    ÚJ! Új napi ajánlás D-vitamin fogyasztására

    Milyen jótékony hatásai lehetnek a Medinatural fülgyertyának?

    A fülgyertya használata

    Hogyan hat a fülgyertya?

    Medinatural Testgyertya használata,hatóanyagai

    Méhviasz receptek

    Aktív árpa formula

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.