Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Kereső
Kifejezés: 

Keresés

Termékek
    Partnereink

    Gépi hímzéssel készült ékszerek,egyebek:

    www.hímzésvilág.hu

    **********************************

     

    Eredeti Víz-
    Revitalizálók,

    Energia Átalakítók

    www.porthologos.hu

    Edzésre jár? Kerékpározik vagy kocog rendszeresen?

    Edzésre jár?

    Kerékpározik vagy kocog rendszeresen?

    Amennyiben fokozott testi aktivitást végez, speciális táplálkozási igénye is van.

    A rendszeres testedzést végző emberek várhatóan ugyanilyen rendszerességgel alultáplált időszakokat élnek át, mivel nincsenek tudatában, hogy fel kell tölteni a testüket azokkal a tápanyagokkal, amiket elvesztenek a gyakorlatok során.

    Mi a vitaminok szerepe?

    Mit veszítünk el először az edzés során?

    A legelső dolog, amit elveszít a verejtékezés által, a só. Bár ezzel vitatkozni fog még sok orvos is, de azoknak a sportolóknak, akik megerőltető edzéseket végeznek és megpróbálnak egészségesen táplálkozni, majdnem mindegyiküknek krónikus sóhiánya van. De figyelem! Amikor sóhiányról beszélek, a természetes, finomítatlan ásványi vagy tengeri sóról beszélek. Igen, az emberek túl sok finomított sót – ami nem más, mint nátrium-klorid és pár vegyület a csomósodás elkerülése érdekében – esznek. A hétköznapi ételeikben mindegyikben ebből a mesterségesen csökkentett értékű sóból van bőségesen. Igen, ebből túl sokat eszünk. Amikor izzadunk, a testünk sót veszít. Gondolom mással is előfordult, hogy a homlokáról lefolyt verejték az ajkára csorgott. Ennek az íze sós. Egyszerűen megérthető, hogy az így elveszített sókat pótolni kell. De a testünknek éppen arra a teljes értékű sóra van szüksége, ami közel 70 különféle ásványi sót tartalmaz, ami a tengerek vízében is megtalálható. A szürreális színű energiaitalokra vagy a készételekben található finomított sóra nincs szükségünk és ezek előbb-utóbb beteggé tesznek.

    Az ásványi anyagok és a vitaminok szerepe a sportban

    Az ipari félkész- vagy az éttermi készételek persze nem csak ásványi sókban szegényesek. A megnövekedett kalória igényt ugyan könnyű kielégíteni. Edzés után egy pizza vagy három grillcsirke kívánatos és sok sportoló ismeri az érzést, amikor szinte sóvárog egy tál sós étel után. De ez a vágyakozás nem csupán a kalóriák vagy a só utáni vágyakozáson alapul. Számtalan olyan mikrotápanyag létezik, amikre feltétlenül szüksége van egy sportolónak és olyan megnövekedett arányban, amilyen arányban többet fogyaszt kalóriából. És a test ezt a hiányt is éhségként képes megélni. Lehet, hogy nem is egy újabb hamburgerre vágyunk, csupán két-három gramm c-vitamin hiányzik a vérünkből.

    Számoljunk

    Könnyen kiszámolhatjuk, hogy miközben egy átlagos irodai munkát végző városlakó napi 1500-2000kCal energiatartalmú étrend mellett is elhízik, egy élsportoló ennek sokszorosát kell, hogy elfogyassza. A Tour de France egyetlen napján 16000-20000kCal szükséges egy versenyzőnek és józan ésszel belátható, hogy minimum ezzel arányosan kellene több vitamint és ásványi anyagokat is fogyasztania.

    Sajnos ezt átlagos étrenddel nem lehet pótolni

    A mindennapi táplálkozásunk kiegészítése kellően nagy vitamin és ásványianyag tartalmú étrend-kiegészítőkkel nem csupán segít megóvni a vitaminhiánytól, de számos sportoló szerint a jobb edzéshez és versenyeredményekhez is hozzájárulhat. Az elmúlt években sok bajnokkal kerültem kapcsolatba, akik rájöttek, hogy csupán egy megfelelően megválasztott arányú b-vitamin komplex tizedmásodperceket jelenthet számukra. Ez néha csupán egy helyezést, de néha élet-halál kérdést jelent, mint például a gyorsasági motorsportban.

    A sportolók vitamin és ásványianyag szükséglete messze alul van értékelve és a legtöbb esetben az optimális mennyiség nem sokszorosa az átlagemberének, hanem nagyságrendekkel van felette. Tehát a vitaminok szerepe nálunk végképp nem elhanyagolható!

    Amennyiben valaki többet mozog és emiatt többet eszik, mint átlagos életmódot követő szomszédai, jobban teszi, ha több vitamint is eszik vele együtt.

    Kiemelt ajánlatunk:

    Multi profi sport csomag

    Böngésszen multivitamin készletünkben!

    Találjon rá az Ön életmódjának megfelelő összeállításra:

    AZ ÉN MULTIM

    Jó egészséet kívánunk: www.biowebaruhaz.hu

    forrás: vitaking.hu

     

    Hírlevél feliratkozás
    Vezetéknév: 
    Keresztnév: 
    E-mail: 

    Feliratkozás

    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!
    Facebook

    Hírek

    B12 vitamin a legkisebb csoda

    A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

    Vérszegénység – Spirulina

    9 otthoni gyógymód a húgyúti fertőzés kezelésére

    A megfázás és a nátha kezelése

    Mennyi C-vitamint együnk?

    8 élelmiszer, ami segít az allergia elleni harcban

    Az omega-3 zsírsavak fontossága a fejlődő szervezet számára

    Okosító ételek gyerekeknek :)

    Edzésre jár? Kerékpározik vagy kocog rendszeresen?

    A nőknél a húgyúti fertőzések veszélye tízszer akkora, mint a férfiaknál. Mit lehet tenni megelőzésként?

    Hogyan lassítható az öregedés?

    3 gyógynövény a prosztata egészségéért

    Citrom illóolaj -természetes megoldás szemölcs ellen

    Kell-e nyáron vitamint enni?

    A legjobb antidepresszáns

    A magnéziumhiány idegrendszeri és érrendszeri megbetegedést okozhat

    Hogyan igyunk vizet?

    Mire figyelj ha progeszteron krémet veszel?!

    Módosult a csomagküldés díja!

    Moringa oleifera -csodafa

    Gotu kola,más néven Ázsiai gázló

    Milyen betegségek esetén érdemes echinaceát fogyasztani?

    A D-vitamin jelentősége sokkal nagyobb, mint eddig gondoltuk!!!

    Az influenza megelőzése D-vitaminnal

    Új én?Új élet?Lúgosíts!

    Ajándék ötletek

    Az arcápolástól a sóbarlangokig: mi mindenre jó a só?

    A C-vitamin csökkenti a vesekő kialakulásának kockázatát!

    A zöld kávéról

    Több,mint napvédelem!

    Mellnagyobbítás természetesen?

    Ne fogyókúrázzon D-vitamin nélkül

    Khadi - egyedülálló növényi hajápolás az ayurvéda természetes erejével.

    Gyógynövény lexikon

    Az omega zsírsavak vitathatatlanul bizonyított szerepei

    Természetes immunerősítők az influenzaszezonra

    Alkossunk Méhviaszból gyertyákat

    Chia mag=A világ legjobb superfoodja

    Üzemanyag az immunrendszernek:Gránátalma

    Csakra pontok

    Astragalus-kínai csüdfű

    A természetes epesavakról (Gallmet-N és Gallmet-M)

    Kollagén a ragasztó

    A cellulitisz természetes kezelése

    Rémes Krémek

    Kurkuma

    Lizin:a megfázás megelőzése és kezelése

    A jódról

    A grapefruit leve 50%-kal megnöveli a Q10 felszívódását

    A tőzegáfonya

    Tudományos tanulmány, mely a fekete áfonya mikrocirkulációra való hatását írja le

    A Szív egészsége

    40%-kal kevesebb kalória! Receptötletek Xilovittal

    FOODDETECTIVE

    Vitaminok és szerepük I.rész

    Dr.Organic-természet ihlette díjnyertes testápolás

    Európai gyógynövények II.(Fokhagyma,Orbáncfű,Búzafűlé,Oliva levél kivonat)

    Európai gyógynövények I. (Hársfa,Citromfű,Csipkebogyó,Brokkoli,Máriatövis)

    Rákgyógyítás Lignannal

    Mit vesz gyerekének?

    Dr.Chen hasznos tanácsai a méregtelenítéshez

    Brokkoli az immunerősítő

    A Gymnema növény és a vércukorszint

    Atomrobbanás

    ÚJ! Új napi ajánlás D-vitamin fogyasztására

    Milyen jótékony hatásai lehetnek a Medinatural fülgyertyának?

    A fülgyertya használata

    Hogyan hat a fülgyertya?

    Medinatural Testgyertya használata,hatóanyagai

    Méhviasz receptek

    Aktív árpa formula

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.