Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Kereső
Kifejezés: 

Keresés

Termékek
    Partnereink

    Gépi hímzéssel készült ékszerek,egyebek:

    www.hímzésvilág.hu

    **************************************

    www.boldoganya.hu

    Mit tegyünk karácsonykor, hogy elkerüljük a plusz kilókat?

    Karácsonyi egészség tippek

    Télen hajlamosak vagyunk kalóriadús ételeket fogyasztani, lustálkodni a Tv előtt. Karácsonykor mindez fokozottan igaz, ilyenkor a szokásosnál is még többet eszünk. Összegyűjtöttünk néhány ötletet, amire érdemes odafigyelni az ünnepi időszakban, hogy egészségesebbek lehessünk.

    Részesítse előnyben a halételeket és salátákat ünnepi menü részeként!

    Mikor karácsonyi menüt készítjük, azt is figyeljük meg, hogy milyen hatással lesz az egészségünkre. Részesítse előnyben a könnyen emészthető halételeket. Ugyanis ezek, teljes értékű fehérjéket tartalmaznak és meglehetősen gazdagok kalciumban, foszforban, szelénben, vasban, cinkben, és jódban, valamint B-vitaminban. A halban lévő Omega-3 rendkívül fontos az emberi szervezet számára. Köretként valami olyasmit készítsünk ami könnyű, de laktató. Ilyenek lehetnek a különböző zöldség köretek, saláták.

    Kerülje a transzzsírokat

    A hidrogénezett olajok és transzzsírok nem egészségesek. Amikor a transzzsírok a szervezetünkbe kerülnek, roncsolják a sejtmembránokat. Innen pedig egyenes út vezet a vitamin és ásványi anyag hiányhoz (a tápanyaghiány pedig elhízáshoz) és egyéb egészségügyi problémához. Milyen termékeket kerüljön? Például az ipari péksüteményeket, a margarinokat, és az olajban sült ételeket.  Helyette grillezzen, vagy pároljon. Ha mindenképp ragaszkodik a sültkrumplihoz vagy a rántott húshoz a kókuszolaj jó alternatíva lehet.

    Mellőzzük a nassolást!

    A napközbeni nassolás rengeteg plusz kalóriát, és így igen nagy terhelést jelent szervezetünknek. Napi egy tábla cukros tejcsoki elfogyasztásával évente több kilót is hízhatunk. Ezért az ünnepek alatt inkább a főétkezéseket követően, desszertként kínáljuk a különböző édességeket. Ha a nassolásról mégsem tudunk lemondani, akkor együnk szezonális gyümölcsöket, zöldségeket!

    Egy másik ötletünk, hogy mielőtt desszertre kerülne a sor, fogyasszunk el egy csésze teát gyógynövényekből. Számos előnyével számolhatunk majd, egyrészt a tea teltségérzetet biztosít, emiatt nagy valószínűséggel kevesebbet fogunk fogyasztani az ünnepi süteményből, másrészt antioxidánsokban gazdag, így a szervezetünknek is jót teszünk vele.

    A folyadékbevitel most is fontos!

    Mivel a legtöbb üdítő és alkohol rengeteg cukrot, de annál kevesebb természetes anyagot tartalmaz, így a szervezetünknek azzal teszünk jót, ha minél több ásványvizet, vagy szűrt vizet iszunk. Másrészről, ha nem iszunk eleget, akkor az agyunkban csökken a teltségérzet, hamarabb leszünk éhesek, emiatt pedig nő annak a valószínűsége, hogy túlesszük magunkat a karácsonyi menüsorból, vagy nassoláshoz folyamodunk. A legjobb, ha lehetőleg naponta legalább 2-3 liter vizet megiszik.

    A mozgás az ünnepek alatt is fontos!

    Ezekben a napokban se feledkezzen meg a mozgásról és fontos, hogy tartsa be a rendszerességet! Ha az időjárás engedi, lehetőleg menjen ki a szabadba és iktasson be egy nagy sétát, amely karácsonykor, hóesésben igazi élmény lehet. Naponta ilyenkor is legalább 30 percet töltsünk mozgással, sportolással. Az intenzív edzéssel nemcsak sokat tehet az egészségért, hanem csökkentheti a stresszt is, levezetheti karácsonyi készülődés utáni feszültséget.

    Ha mindezekre az ünnepek alatt odafigyel, az újévben nem lesz gondja sem a súlyával, sem pedig a közérzetével.

    Figyeljen egészségére!

    Hírlevél feliratkozás
    Vezetéknév: 
    Keresztnév: 
    E-mail: 

    Feliratkozás

    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!
    Facebook

    Hírek

    Válaszd a Vitaking termékeket és nyerj!

    2019.07.09-től módosultak az MPL szállítási díjai

    Pajzsmirigy alulműködés.... gyógyszermentes megoldások

    A spirulina alga tápanyag összetétele

    A magnézium jobban kezeli a depressziót, mint az antidepresszánsok

    Az L-karnitin nem csak a zsírégetést segíti...

    Vashiányos vérszegénység

    Túl gyakran érzi magát fáradtnak? 10 lehetséges ok

    Mit tegyünk karácsonykor, hogy elkerüljük a plusz kilókat?

    9 adventi egészség tipp, hogy kellemetlenségek nélkül teljenek az ünnepek

    Köhögés elleni tippek az egész családnak

    Magas koleszterin

    Adrenalin kimerültség

    B12 vitamin a legkisebb csoda

    A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

    Vérszegénység – Spirulina

    9 otthoni gyógymód a húgyúti fertőzés kezelésére

    A megfázás és a nátha kezelése

    Mennyi C-vitamint együnk?

    8 élelmiszer, ami segít az allergia elleni harcban

    Az omega-3 zsírsavak fontossága a fejlődő szervezet számára

    Okosító ételek gyerekeknek :)

    Edzésre jár? Kerékpározik vagy kocog rendszeresen?

    A nőknél a húgyúti fertőzések veszélye tízszer akkora, mint a férfiaknál. Mit lehet tenni megelőzésként?

    Hogyan lassítható az öregedés?

    3 gyógynövény a prosztata egészségéért

    Citrom illóolaj -természetes megoldás szemölcs ellen

    Kell-e nyáron vitamint enni?

    A legjobb antidepresszáns

    A magnéziumhiány idegrendszeri és érrendszeri megbetegedést okozhat

    Hogyan igyunk vizet?

    Mire figyelj ha progeszteron krémet veszel?!

    Módosult a csomagküldés díja!

    Moringa oleifera -csodafa

    Gotu kola,más néven Ázsiai gázló

    Milyen betegségek esetén érdemes echinaceát fogyasztani?

    A D-vitamin jelentősége sokkal nagyobb, mint eddig gondoltuk!!!

    Az influenza megelőzése D-vitaminnal

    Új én?Új élet?Lúgosíts!

    Ajándék ötletek

    Az arcápolástól a sóbarlangokig: mi mindenre jó a só?

    A C-vitamin csökkenti a vesekő kialakulásának kockázatát!

    A zöld kávéról

    Több,mint napvédelem!

    Mellnagyobbítás természetesen?

    Ne fogyókúrázzon D-vitamin nélkül

    Khadi - egyedülálló növényi hajápolás az ayurvéda természetes erejével.

    Gyógynövény lexikon

    Az omega zsírsavak vitathatatlanul bizonyított szerepei

    Természetes immunerősítők az influenzaszezonra

    Alkossunk Méhviaszból gyertyákat

    Chia mag=A világ legjobb superfoodja

    Üzemanyag az immunrendszernek:Gránátalma

    Csakra pontok

    Astragalus-kínai csüdfű

    A természetes epesavakról (Gallmet-N és Gallmet-M)

    Kollagén a ragasztó

    A cellulitisz természetes kezelése

    Rémes Krémek

    Kurkuma

    Lizin:a megfázás megelőzése és kezelése

    A jódról

    A grapefruit leve 50%-kal megnöveli a Q10 felszívódását

    A tőzegáfonya

    Tudományos tanulmány, mely a fekete áfonya mikrocirkulációra való hatását írja le

    A Szív egészsége

    40%-kal kevesebb kalória! Receptötletek Xilovittal

    Vitaminok és szerepük I.rész

    Dr.Organic-természet ihlette díjnyertes testápolás

    Európai gyógynövények II.(Fokhagyma,Orbáncfű,Búzafűlé,Oliva levél kivonat)

    Európai gyógynövények I. (Hársfa,Citromfű,Csipkebogyó,Brokkoli,Máriatövis)

    Rákgyógyítás Lignannal

    Mit vesz gyerekének?

    Dr.Chen hasznos tanácsai a méregtelenítéshez

    Brokkoli az immunerősítő

    A Gymnema növény és a vércukorszint

    Atomrobbanás

    ÚJ! Új napi ajánlás D-vitamin fogyasztására

    Milyen jótékony hatásai lehetnek a Medinatural fülgyertyának?

    A fülgyertya használata

    Hogyan hat a fülgyertya?

    Méhviasz receptek

    Aktív árpa formula

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.